25 February 2011

IKRAR INSAN BERJAYA


**saya memiliki minda terhebat**
Dgn berfikir apa yg saya mahu di minda,maka tubuh saya akan bergerak dan bertindak seperti apa yg saya fikirkan. Saya percaya sepenuh hati bahawa diri saya adalah insan yg berjaya dan juga bersedia membantu org lain utk berjaya........

**saya sentiasa berubah menjadi yg terbaik**
Saya setiasa berubah menuju impian kerana saya adalah insan cemerlang.saya juga sentiasa berubah dgn redah diri dan sentiasa ingin belajar sesuatu yg baru dlm kehidupan.saya mempunyai peribadi dan tabiat yg mencerminlan diri saya sebagai insan yg terbilang.

**Tabiat saya membentuk diri yg sebenar**
Manusia adalah tabiat.tabiat yg baik membawa kebaikan,sementara tabiat buruk membawa padah.segala tabiat buruk harus saya ketepikan.hanya tabiat baik serta cemerlang akan saya serapkan kedlm jiwa dan tubuh utk menjadi insan berjaya. Saya sentiasa memilih utk memiliki tabiat org berjaya.

**Kejayaan bermula daripada tindakan**
Tiada gunanya segala impian dan rancangan jika tiada tindakan.tanpa tindakan tiadalah hasilnya.setiap kali tubuh bergerak,ia sudah semestinya sedang bertindak utk mencapai kejayaan atau tujuan hidup.mulai hari ini saya sentiasa bertindak utk mencipta kejayaan dlm apa jua bidang yg diceburi......

No comments: